IQVIA Pharm In Touch

arrow_back

Demander à nouveau votre mot de passe

Besoin d'aide?
Si vous avez oublié votre mot de passe Pharm In Touch, vous pouvez le réinitialiser en utilisant votre nom d’utilisateur Pharm In Touch (par exemple 123456) ou votre adresse e-mail.

Important: Si vous ne recevez pas d’e-mail, il est possible que nos e-mails soient bloqués. Pour éviter cela, il est préférable d’ajouter notre adresse e-mail (support@pharmintouch.be) à votre liste d’expéditeurs approuvés.

Pharm In Touch ID  votre numéro APB ex. 123456 / E-Mail:

Si votre nom d’utilisateur ou votre adresse e-mail est trouvé dans notre système, un code de réinitialisation de mot de passe vous sera envoyé par e-mail.

Help

For assistance or inquiries, our dedicated support team is here to help. Reach out to us at +32 3 355 29 79 for prompt assistance and answers to your questions.

Protecting your data

To understand how we protect your data and ensure compliance with privacy regulations please read our Legal Disclaimer and GDPR Compliance statement. Your trust and privacy are of utmost importance to us.

Privacy Policy

IQVIA services

Explore our diverse service portfolio to discover how we can further assist you, as a pharmacist.Category Management, Couponing, Digital Signage, Merchandising, Pharmacy Consult, Other IQVIA Services

IQVIA Pharm In Touch

IQVIA is a world leader in using data, technology, advanced analytics and human expertise to help customers drive healthcare forward. As the essential partner for pharmacists and pharmaceutical companies we offer effective activation services and marketing tools to meet today's challenges. 
Loading...